سفرهای 96

سفرهای 96

سفرهای 96

سفرهای 96

معرفی هتل های ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا این شهر قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه 17 کیلومتر و تا مرکز شهر 27 کیلومتر است. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه است. خدمات این هتل به صورت ALL ارائه می شود. هتل در سال 2004 افتتاح شده است. در اطراف ساختمان هتل باغ درختان نخل چشم انداز زیبایی را برای شما مهمانان گرامی تور ترکیه شهریور 96 ایجاد کرده است. ساختمان هتل معماری بسیار زیبایی دارد و دارای 311 اتاق است که از انواع استاندارد، خانوادگی و دوبلکس می باشند و امکانات مینی بار رایگان، تلویزیون، اینترنت بی سیم، تلفن و صندوق امانات هستند. هتل دارای 6 رستوران و یک اسنک رستوران است که غذاهای ترکی، ایتالیایی، دریایی، تایلندی، پیتزا و فست فود سرو می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به پارک آبی، استخر، سونا،‌جکوزی، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی، ماساژ، زمین والیبال،‌ بسکتبال، فوتبال، بیلیارد، سینما، تیم نمایش و سرگرمی و ... اشاره کرد.

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه

هتل لیبرتی آنتالیا ترکیه


هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا از جمله هتل های 4 ستاره ترکیه می باشد که در شهر وان واقع شده است.نزدیک بودن هتل به موزه ی وان اقامت را برای گردشگران تور ترکیه مهر 96 آسان نموده است.مسافران تور ترکیه می توانند برای سرو صبحانه به طبقه ششم هتل بروند و از چشم انداز زیبای هتل حین خوردن صبحانه  لذت ببرند.امکانات هتل شامل:حمام اختصاصی،سیستم تهویه مناسب، لوازم بهداشتی،تلوزیون،ترانسفر فرودگاه رایگان،فروشگاه های متعدد برای خرید سوغاتی،اینترنت پرسرعت،کرایه ماشین،مینی بار و دیگر خدمات رفاهی می باشد.

هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا وان ترکیه

هتل رسمینا وان ترکیه


هتل کناک استانبول ترکیه

هتل کناک استانبول یکی از بهترین هتل های 4 ستاره این شهر به شمار می رود. هتل در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته است که دارای مراکز خرید و هم چنین رستوران های بسیاری است. فاصله هتل از فرودگاه آتاتورک ترکیه حدود 23 کیلومتر است. این هتل در سال 2008 بازسازی شده و خدمات خود را به صورت bb ارائه می دهد. هتل دارای 117 اتاق از انواع سوپریور، دلوکس، سوئیت و اتاق خانوادگی است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، صندوق امانات و اینترنت هستند. هتل دارای دو رستوران است که یکی از آن ها به سبک بوفه بوده و دیگری یک رستوران روباز با منوی بوفه است.از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 97 می توان به کافی شاپ، اجاره ماشین، لاندری، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

هتل کناک استانبول ترکیه

هتل کناک استانبول ترکیه

هتل کناک استانبول ترکیه

 


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه در مرکز شهر کوش آداسی قرار گرفته است. خدمات این هتل به صورت all به شما مسافران تور ترکیه پاییز 96 ارائه می شود. هتل دارای 500 متر ساحل شنی اختصاصی است که انواع ورزش های آبی در کنار آن برای شما تدارک دیده شده است. هتل دارای 168 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی و سوئیت که برای مهمانان تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تهویه مطبوع و حمام با سشوار است. رستوران اصلی هتل همه ی وعده های غذایی را به صورت بوفه ارائه می دهد و یک اسنک بار انواع اسنک های خوش طعم را برای شما سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به استخر، پارک آبی، سونا، جکوزی، باشگاه کودکان، زمین تنیس، تنیس روی میز و دارت است.

هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه


هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا ترکیه است که در منطقه لارا این شهر قرار دارد. سرویس دهی هتل به صورت UALL است. ساختمان هتل 8 طبقه است و دارای 332 اتاق است. اتاق های هتل از انواع خانوادگی، سوپریور و استاندارد است که برای شما مسافران تور ترکیه آبان 96 مینی بار، تهویه مطبوع، حمام با دوش، تلویزیون، صندوق امانات و بالکن است. هتل دارای سه رستوران است که رستوران اصلی به سبک بوفه است و دو رستوران آلاکارته دریایی و ترکی دیگر رستوران های هتل هستند. هم چنین 4 کافه در هتل وجود دارند که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه 13 کیلومتر و تا مرکز شهر 26 کیلومتر است. هتل بیشتر امکانات تفریحی خود را به صورت رایگان به شما مسافران تور ترکیه آذر 96 ارائه می دهد. از این امکانات می توان به باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، حمام فنلاندی، سونا، استخر، سرسره و پارک آبی اشاره کرد.

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

هتل لارا فامیلی کلاب آنتالیا

بهترین هتل های ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره ریوا استانبول ترکیه در منطقه میدان تقسیم این شهر زیبا قرار دارد. هتل ریوا با قرار داشتن در نزدیکی میدان تکسیم دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، تفریحی و دیدنی های شهر استانبول دارد. هتل ریوا دارای 71 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه مهر 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. شما مسافران گرامی می توانید برای گشت در شهر از هتل ماشین اجاره کرده و به راحتی شهر را ببینید. از دیگر امکانات هتل ریوا می توان به رستوران، کافی شاپ، خدمت تور، خدمات ویژه معلولین، لاندری و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه

هتل ریوا استانبول ترکیه


هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

هتل 3 ستاره سوزر کوش آداسی ترکیه در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار دارد. هتل در موقعیت مکانی خوبی نسبت به جاذبه های گردشگری مانند شهر باستانی افسوس دارد. هتل سوزر دارای 90 اتاق است که برای شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات هستند. هم چنین این اتاق ها دارای بالکن با منظره دریای اژه هستند. هتل دارای یک استخر روباز مخصوص فصل های گرم سال در محوطه می باشد. از دیگر امکانات این هتل می توان به باغ، رستوران، اسنک بار، خدمات تور، اجاره ماشین، لاندری و ... اشاره کرد.

هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

هتل سوزر کوش آداسی ترکیه

 


هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره کیسمت کوش آداسی ترکیه در نزدیکی ساحل دریای اژه قرار داشته و به مرکز شهر کوش آداسی نیز نزدیک است. این هتل در سال 2000 بازسازی شده و دارای 107 اتاق با امکانات مینی بار، تلویزیون ، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و بالکن است. در ساحل اختصاصی این هتل امکان انجام تفریحاتی نظیر والیبال ساحلی، گرفتن حمام آفتاب و قایق سواری جود دارد. رستوران های هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را برای شما مسافران تور ترکیه پاییز 96 سرو می کنند و یکی از آن ها روی تراس قرار دارد . که امکان صرف غذا همراه با تماشای منظره بسیار زیبا از دریا را به شما ارائه می دهد. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، غوصی، اجاره دوچرخه، باغ، بیلیارد، زمین بازی کودکان و ... اشاره کرد. 

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه

هتل کیسمت کوش آداسی ترکیه


هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره رامادا پلازا آنتالیا ترکیه در منطقه لارا این شهر قرار دارد. هتل در فاصله 8 کیلومتری از مرکز آنتالیا و 15 کیلومتری فرودگاه قرار داشته و نزدیک ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار دارد. هتل دارای ساحل صخره ای اختصاصی بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. ساختمان هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 240 اتاق است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون ، تهویه مطبوع، اینترنت و تلفن را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی، دو رستوران آلاکارته و 4 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل قرار دارند. در مرکز اسپای مجلل هتل می توانید امکانات تفریح و ریلکس کردن مانند استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی ، باشگاه بدنسازی و ماساژ را بیابید. از دیگر امکانات هتل می توان به باغ، اجاره دوچرخه، خدمات تور، آرایشگاه، صرافی ، پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه

هتل رامادا پلازا آنتالیا ترکیه


هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره پالم وینگز کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های این شهر به حساب می آید. هتل دارای ساحل شنی اختصاصی در نزدیکی خود بوده و خدمات آن به صورت ALL ارائه می شود. هتل دارای 343 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، سوپریور، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است. که به شما مسافران تور ترکیه آذر 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن و بالکن را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران اصلی با منوی بوفه،‌ یک رستوران آلاکارته و یک اسنک رستوران است. هم چنین 5 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل وجود دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به پارک آبی، استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، سالن بدنسازی، سونا، بیلیارد، بازی های ساحلی و ... اشاره کرد. فاصله این هتل از مرکز شهر 14 کیلومتر و از فرودگاه 104 کیلومتر است.

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

هتل پالم وینگز کوش آداسی ترکیه

معرفی هتل های ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا یکی از هتل های 4 ستاره ترکیه است که در نزدیکی میدان تقسیم و در منطقه شیشیلی قرار دارد. هتل ده کیلومتر تا فرودگاه آتاتورک فاصله داشته و در نزدیکی منطقه مد نشان تاشی قرار دارد. هتل دارای 119 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی و سوئیت است که به شما مهمانان تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت، صندوق امانات و تلفن را ارائه می دهند. رستوران هتل با سرو غذاهای ترکی همراه با موسیقی زنده از شما پذیرایی می کند. صبحانه به صورت بوفه دراین رستوران از ساعت هفت تا ده صبح سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، صرافی، اجاره اتومبیل، کافی شاپ، لاندری و ... را نام برد.

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه

هتل دورا استانبول ترکیه


هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره گرند اوندر یکی از هتل های شهر کوش آداسی است که در سال 1995 افتتاح شده است. هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار گرفته و یک ساعت و بیست دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. هتل گرند اوندر دارای 80 اتاق است که به شما مهمانان تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، حمام، بالکن با منظره دریای اژه، اینترنت و تهویه مطبوع را ارائه می دهد. هتل 300 متر تا ساحل فاصله دارد که در آن انواع تفریحات نظیر قایق سواری وجود دارد. امکانات تفریحی در داخل هتل نیز وجود دارند که از آن ها می توان به استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، تنیس روی میز، سالن بدنسازی و بیلیارد اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل می توان به رستوران، لاندری، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته و اتاق های بدون سیگار اشاره کرد.

هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

هتل گرند اوندر کوش آداسی ترکیه

 


هتل مینا استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره مینا استانبول در محله سلطان احمد این شهر قرار دارد. هتل دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل عمومی قرار دارد. ساختمان هتل ظاهر بسیار جالبی دارد و مانند ساختمان های قدیمی اروپایی است. هتل دارای 46 اتاق است که منظره رو به دریای مرمره دارند و به شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر صبحانه، روم سرویس، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات و حمام را ارائه می دهند. هتل دارای یک رستوران زیبا در بام است که انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، اجاره اتومبیل، اینترنت بی سیم، لاندری، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

هتل مینا استانبول ترکیه

هتل مینا استانبول ترکیه

هتل مینا استانبول ترکیه


هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل 5 ستاره آدونیس آنتالیا ترکیه در منطقه لارا این شهر قرار دارد. هتل به تازگی بازسازی شده است و خدمات خود را به صورت ALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می دهد. هتل 5 کیلومتر تا مرکز آنتالیا و 15 کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. ساختمان هتل که به تازگی بازسازی شده است دارای 13 طبقه است و در کنار یک ساحل صخره ای اختصاصی قرار گرفته است. هتل دارای 227 اتاق شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، بالکن، حمام ، تهویه مطبوع و صندوق امانات است. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. شش کافی شاپ هتل در مکان هایی نظیر لابی، ساحل و استخر قرار دارند. یک استخر رو باز در محوطه هتل قرار دارد که نمایش های شبانه نیز در کنار آن برگزار می شوند. از دیگر امکانات هتل آدونیس می توان به سالن بدنسازی، سونا، اتاق ماساژ، بیلیارد، تنیس روی میز، سالن زیبایی و فروشگاه اشاره کرد.

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه

هتل آدونیس آنتالیا ترکیه


هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بایزید این شهر و در نزدیکی بازار بزرگ قرار گرفته است. ساختمان هتل معماری بسیار فانتزی و زیبایی دارد. هتل آنتیک دارای 96 اتاق از انواع استاندارد ، خانوادگی و سوئیت است که به شما مهمانان تور ترکیه امکانات رفاهی شامل مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع و تلفن است. رستوران هتل صبحانه را به صورت بوفه ارائه می دهد اما در دیگر وعده های غذایی به صورت آلاکارته بوده و امکان انختاب از روی منو را به شما می دهد. شما مهمانان گرامی برای ریلکس کردن می توانید به سونا و سالن ماساژ هتل بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه آتاتورک 16 کیلومتر است. ز دیگر امکانات هتل می توان به زمین بازی کودکان، اسنک بار، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی، روم سرویس و ... اشاره کرد. 

هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل آنتیک استانبول ترکیه

هتل های خوب ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت یکی از هتل های 4 ستاره شهر استانبول است که در نزدیکی مناطق گردشگری شهر استانبول و هم چنین بازار بزرگ این شهر قرار دارد. هتل دارای 94 اتاق است که دارای دکوراسیون روشن بوده و به شما مسافران تور ترکیه امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، میز کار و تلفن را ارائه می دهند. هتل صبحانه را به سبک بوفه ارائه می دهد و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ترکی و بین المللی را برای شما سرو می کند. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک 12 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین، ترانسفر فرودگاهی، خدمات برای معلولین و ... اشاره کرد.

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه

هتل کنت استانبول ترکیه


هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا در منطقه بلک شهر آنتالیا قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهر 40 کیلومتر و تا فرودگاه 55 کیلومتر است. هتل پاپیلون 5 ستاره است و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. این هتل در زمینی به مساحت 60000 متر مربع بنا شده است و دارای ساحل شنی اختصاصی در کنار دریای مدیترانه است. هتل دارای 519 اتاق از انواع استاندارد، سوئیت و اتاق ویژه معلولین است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، تلفن و سیستم تهویه مطبوع هستند. هتل دارای یک رستوران اصلی با سبک سرو بوفه، رستوران کودک، رستوران ایتالیایی، رستوران چینی و رستوران مکزیکی است. تیم سرگرمی و سیرک هتل انواع نمایش ها و آکروبات ها را برای شما مسافران تور ترکیه اجرا می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین فوتبال، والیبال، تنیس، پیلاتس، باشگاه بدنسازی، باشگاه کودکان، ورزش های آبی و ... اشاره کرد.

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه

هتل پاپیلون آنتالیا ترکیه


هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره داباکلار کوش آداسی در نزدیکی مرکز شهر و در کنار ساحل عمومی این شهر قرار دارد. فاصله هتل از فرودگاه 18 کیلومتر است و به ایستگاه های حمل و نقل عمومی نظیر اتوبوس بسیار نزدیک است. هتل دارای 84 اتاق از انواع استاندارد و خانوادگی است که برای مسافران تور ترکیه دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با سشوار و تهویه مطبوع است. هتل دارای یک استخر روباز در محوطه خود است که تمام سال می توانید  از آن استفاده کنید. رستوران هتل با منوی بوفه انواع غذاهای محلی را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، ماساژ، حمام ترکی، سالن بدنسازی، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، روم سرویس و لاندری اشاره کرد.

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه

هتل داباکلار کوش آداسی ترکیه


هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل یکی از هتل های 4 ستاره استانبول است که در منطقه بی اوغلو و میدان تقسیم قرار دارد. با توجه به قرار گرفتن در تزدیکی میدان تقسیم هتل موقعیت مکانی بسیار مناسبی داشته و به مراکز خرید،‌ کافه و رستوران ها، مناطق تاریخی و هم چنین ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی بسیار نزدیک است. هتل دارای 36 اتاق از انواع استاندارد، دلوکس و سوپریور است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، چای ساز، اینترنت بی سیم رایگان و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فروگاه آتاتورک بیست کیلومتر است که ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در اختیار شما قرار می گیرد. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات تور، پذیرش 24 ساعته، اجاره ماشین و مرکز تجارت اشاره کرد.

هتل اینتل استانبول ترکیه

هتل اینتل استانبول ترکیه


هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف یکی از هتل های منطقه کمر شهر آنتالیا است. درجه این هتل 5 ستاره بوده و خدمات خود را به صورت UALL ارائه می دهد. هتل در مقابل خود دارای ساحل اختصاصی شنی و سنگریزه ای است. رستوران هتل در همه ی وعده های غذایی به صورت بوفه از شما مهمانان گرامی تور ترکیه پذیرایی می کند. هم چنین سه رستوران آلاکارته با سرو غذا از روی منو نیز وجود دارند. هتل دارای 253 اتاق با دکوراسیون شیک و زیبا است که امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، اینترنت بی سیم رایگان، بالکن و تهویه مطبوع ارائه می دهند. هتل در میان یک باغ بسیار زیبا قرار دارد و در میان آن یک استخر روباز است که دل انگیزی محیط را مضاعف کرده است. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، حمام ترکی، اسپا، پارک آبی، ماساژ، اتاق بازی کودکان و ... اشاره کرد.

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

هتل اوتیوم لایف آنتالیا ترکیه

 

هتل های ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه آکسارای این شهر قرار  دارد. این هتل خدمات خود را به صورت BB ارائه داده و دارای 42 اتاق می باشد. هتل در نزدیکی ایستگاه تراموا قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی به مناطق دیدنی و مراکز خرید استانبول دارد. اتاق های هتل همگی از نوع استاندارد بوده و دارای امکانات مینی بار، تهویه، تلویزیون، اینترنت، تلفن و صندوق امانات هستند. رستوران این هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته در دسترس است. هتل سابنا در فاصله 15 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و ترانسفر فرودگاهی برای شما مسافران تور ترکیه مهر 96 با هزینه اضافی در دسترس است.

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه

هتل سابنا استانبول ترکیه


هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل 5 ستاره آداکوله کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین هتل های شهر کوش آداسی است که در قسمت شمالی شهر و در کنار ساحل زیبای دریای اژه قرار گرفته است. هتل UALL بوده و دارای ساحل اختصاصی می باشد. هتل در سال 2006 بازسازی شده است و دارای 278 اتاق است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات، تلفن، حمام با سشوار و بالکن هستند. هتل آداکوله در بالای یک صخره قرار گرفته که با جنگل احاطه شده است و منظره بی نظیری از دریا به شما مسافران تور ترکیه نوروز 97 ارائه می دهد. استخر روباز هتل در محوطه قرار گرفته است که در همه ی فصل های سال می توانید از آن استفاده کنید. هم چنین هتل دارای پارک آبی با سرسره های جذاب و هیجان انگیز می باشد. از دیگر امکانات هتل آداکوله می توان به استخر سرپوشیده ، استخر کودکان، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، زمین تنیس، والیبال، فوتبال، تنیس روی میز، رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه


هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرمد هالیک یک هتل 4 ستاره در منطقه بی اوغلو استانبول است. این هتل در نزدیکی مراکز خرید و هم چنین دیدنی های شهر استانبول قرار گرفته است و فاصله آن تا فرودگاه آتاتورک ترکیه 21 کیلومتر است. هتل دارای 81 اتاق لوکس و زیبا است که چشم انداز دریا و یا شهر استانبول را دارا می باشند. هتل گرند هالیک خدمات خود را به صورت BB به شما مسافران تور ترکیه شهریور 96 ارائه می دهد. هتل دارای یک رستوران اصلی و یک رستوران در بام است که منظره ای فوق العاده را از شهر و دریا به نمایش می گذارد. هتل دارای مرکز اسپا نیز می باشد و شما می توانید از استخر، سونا، حمام ترکی، جکوزی و ماساژ استفاده کنید. از دیگر امکانات هتل می توان به پینگ پونگ، کافی شاپ، مرکز تجارت، لاندری، و روم سرویس اشاره کرد.

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه

هتل گرند هالیک استانبول ترکیه


هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا به شمار می آید. هتل در فاصله 12 کیلومتری مرکز آنتالیا و در 25 کیلومتری فرودگاه قرار دارد. هتل دارای یک ساختمان بسیار شیک و زیبا به رنگ سفید است که در نزدیکی ساحل اختصاصی هتل قرار دارد. اتاق های این هتل از نوع اتاق دلوکس، سوئیت و سوئیت پرزیدنت هستند که برای شما مسافران تور ترکیه آذر 96 دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، اینترنت و صندوق امانات هستند. رستوران اصلی هتل غذا را به صورت بوفه سرو می کند و سه رستوران دیگر به صورت آلاکارته می باشند. شایان ذکر است که هتل اس یو به صورت UALL خدمات ارائه می دهد. این هتل دارای امکانات تفریحی نیز می باشد که از آن ها می توان به مرکز اسپا، استخر، سینما، اتاق بازی، اسکواش، نمایش و موسیقی زنده اشاره کرد.

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه

هتل اس یو آنتالیا ترکیه


هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است که خدمات خود را به صورت ALL ارائه می دهد. این هتل در 300 متری ساحل دریای اژه و 7 کیلومتری مرکز شهر قرار داشته و تا فرودگاه ازمیر 100 کیلومتر فاصله دارد. هتل دارای 102 واحد اقامتی شامل اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی و سوئیت است که به شما مسافران تور ترکیه آبان 96 امکانات مینی بار، تلویزیون، بالکن، حمام با دوش و سشوار و تهویه مطبوع را ارائه می دهند. هم چنین در تمامی مکان های هتل اینترنت بی سیم رایگان در دسترس می باشد. این هتل دارای یک رستوران اصلی، یک رستوران مکزیکی، یک رستوران دریایی، چهار کافی شاپ و یک اسنک بار می باشد. دیگر امکانات هتل شامل استخر، سونا، ماساژ، جکوزی، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، والیبال ساحلی، بیلیارد، باشگاه کودکان، اجاره ماشین، صرافی، آرایشگاه و ... اشاره کرد.

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه

هتل سنتینوس کوش آداسی ترکیه