سفرهای 96

سفرهای 96

سفرهای 96

سفرهای 96

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل 3 ستاره رضویه مشهد در میدان بیت المقدس این شهر و در نزدیکی بازار رضا قرار دارد. هتل در سال 1375 افتتاح شده و در سال 1394 بازسازی شد. ساختمان هتل در 14 طبقه ساخته شده و دارای 92 اتاق از انواع یک تا سه تخته و سوئیت است که برای مسافران تور مشهد دارای امکانات منظره بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، صبحانه، مینی بار، سیستم تهویه مظبوع، اینترنت و  تلویزیون هستند. رستوران صبحانه خوری هتل در طبقه اول قرار دارد و صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. رستوران دیگر هتل در طبقه دوم قرار داشته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با منوی انتخابی و بوفه سرو می کند. هم چنین کافی شاپ هتل با نام گل سرخ در طبقه همکف قرار داشته و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می کند. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور مشهد می توان به سالن همایش، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، پارکینگ، لاندری، خشکشویی، پذیرش شبانه روزی و روم سرویس اشاره کرد.

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس یکی از هتل های 4 ستاره کوش آداسی است. این هتل با ساختمان بسیار زیبا و امکاناتی کامل هر ساله مقصد تعداد زیادی از مسافران تور ترکیه است. هتل موقعیت مکانی نسبتا خوبی دارد؛ از ساحل دریا حدودا یک کیلومتر فاصله دارد و می توانید با چند دقیقه پیاده روی به ساحل برسید. فاصله آن تا مرکز شهر نیز حدود یک کیلومتر است و 70 کیلومتر تا فرودگاه عدنان مندرس ترکیه فاصله دارد. هتل در سال 2006 افتتاح شده و دارای 149 اتاق است که برای مسافران تور ترکیه امکانات بالکن،‌ تلویزیون، مینی بار غیر رایگان، تلفن و تهویه مطبوع را ارائه می دهد. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را با منوی بوفه ارائه می دهد. امکانات تفریحی هتل شامل سالن ورزشی، سونا، جکوزی، بسکتبال، والیبال‌، استخر و ماساژ می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به کافی شاپ، اسنک بار، مرکز خرید، نگهداری کودک، لاندری، خشکشویی و... اشاره کرد.

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

هتل تاتلیسس کوش آداسی ترکیه

 

هتل کلاس استانبول ترکیه

هتل کلاس استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره کلاس استانبول ترکیه در منطقه فاتح شهر قرار دارد. این هتل دارای موقعیت مکانی خوبی بوده و در نزدیکی ایستگاه وسایل حمل و نقل عمومی مانند تراموا و مترو قرار گرفته و در نزدیکی خیابان استقلال و محله نشان تاشی قرار دارد. هتل دارای 145 اتاق از انواع کرنر، استاندارد و دلوکس است که به شما مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهند. رستوران هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته به شما نوشیدنی و دسرهای خوش طعم ارائه می دهد. بام هتل بسیار زیبا است و علاوه بر داشتن منظره ای زیبا از شهر استانبول می توانید از استخر روباز که در بام قرار دارد نیز استفاده کنید. هتل کلاس خدمات خود را به صورت BB ارائه می کند. فاصله این هتل از فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه حدود 20 کیلومتر است. از دیگر امکانات هتل می توان به سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی،‌ استخر سرپوشیده، پذیرش 24 ساعته،‌ خشکشویی و لاندری، روم سرویس ، اینترنت بی سیم رایگان، اجاره ماشین و... اشاره کرد.

هتل کلاس استانبول ترکیه

هتل کلاس استانبول ترکیه

هتل کلاس استانبول ترکیه

 

 

هتل مارتینز استانبول ترکیه

هتل مارتینز استانبول ترکیه

هتل 4 ستاره مارتینز استانبول ترکیه در خیابان فاتح این شهر قرار دارد. به دلیل نزدیکی هتل به دریای مرمره می توانید از اتاق ها وتراس هتل منظره بی نظیر این دریا را تماشا کنید. هتل دارای 95 اتاق است که از انواع سینگل، دبل و تریپل هستند و به شما مسافران تور ترکیه امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام با سشوار و تلفن را ارائه می دهند. یک رستوران و کافی شاپ در تراس هتل قرار دارند که غذاها و نوشیدنی های خوش طعم را همراه با منظره زیبای شهر استانبول به شما ارائه می دهند. این هتل انتخاب خوبی برای مسافرانی است که به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستند زیرا فاصله نسبتا کمی تا بافت تاریخی شهر دارد. خدمات هتل مارتینز برای شما مسافران تور ترکیه به صورت BB ارائه می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به خدمات تور، اینترنت وای فای رایگان، خشکشویی و لاندری،‌ فروشگاه و سرویس شاتل اشاره کرد.

هتل مارتینز استانبول ترکیه

هتل مارتینز استانبول ترکیه

هتل مارتینز استانبول ترکیه

 

هتل اسانس استانبول ترکیه

هتل اسانس استانبول ترکیه

هتل اسانس استانبول ترکیه یکی از هتل های 3 ستاره استانبول است که در منطقه فاتح و در محله سلطان احمد این شهر قرار دارد. هتل با معماری سنتی و زیبایی ساخته شده و دارای 8 اتاق است که به مسافران تور ترکیه امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت وایرلس و صندوق امانات را ارائه می دهد. هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی بوده و به مناطق تاریخی استانبول ترکیه بسیار نزدیک است. هم چنین فاصله آن با فرودگاه آتاتورک ترکیه 18 کیلومتر است. هتل دارای یک تراس پانارومایی است که منظره بسیار زیبایی از شهر استانبول را دارد و هم چنین می توانید صبحانه خود را در آن صرف کنید. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور ترکیه می توان به سرویس شاتل، لاندری، خشکشویی، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، اجاره اتومبیل، پذیرش 24 ساعته و... اشاره کرد.

هتل اسانس استانبول ترکیه

هتل اسانس استانبول ترکیه