سفرهای 96

سفرهای 96

سفرهای 96

سفرهای 96

صومعه سرگییف پوساد روسیه

صومعه سرگییف پوساد روسیه

صومعه سرگییف پوساد روسیه در سال 1345 به دستور سنت سرگیوس رتاهب و زاهد گوشه نشین تاسیس شد. در سال 1744 بالا ترین مقام به این صومعه اختصاص داده شد و از مهمترین صومعه های روسیه به شمار رفت. در سال 1746 یک آتش سوزی مهیب تمام ساختمان های چوبی صومعه را از بین برد که باعث شد هم صومعه بزرگتر شود و هم ظاهر بسیاری از ساختمان ها تغییر کند. در حالی که صومعه سرگییف پوساد یکی از جاذبه های گردشگری تور روسیه به شمار می رود اما یک مکان مقدس است که باید با احترام  و با لباس مناسب وارد کلیسا شد. صومعه سرگییف روزانه از ساعت 5:00 تا 9:00 باز است. در طول تعطیلات بزرگ مذهبی و روز یادبود سنت سرگیوس دائما باز است. با انتخاب تور روسیه برای سفر امکان بازدید از این صومعه تاریخی بسیار زیبا برای شما گردشگران تور روسیه فراهم خواهد شد.

صومعه سرگییف پوساد روسیه

صومعه سرگییف پوساد روسیه

کلیسا کولومنسکویه روسیه

کلیسا کولومنسکویه روسیه

کلیسای کولومنسکویه روسیه در جنوب شرق مسکو, در جاده هی منتهی به کولومنا پذیرای گردشگران تور روسیه می باشد. این بنا از جمله مکان های تفریحی روسیه است که در زمان های گذشته کلیسا بود اما اکنون به عنوان موزه از آن استفاده می شود که محل نگهداری مجموعه های بی نظیری از آثار نقاشی و صنایع دستی است. با انتخاب تور روسیه برای سفر امکان وقت گذرانی در این مکان تاریخی برای شما فراهم خواهد شد. 

کلیسا کولومنسکویه روسیه

ستون های سنگی روسیه

ستون های سنگی روسیه

ستون های سنگی غول پیکر یکی از عجایب هفت گانه روسیه به حساب می آید که در منطقه کومی واقع شده است و هر روزه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران تور روسیه می باشد. سن این ستون های غول پیکر به گفته میراث فرهنگی روسیه 200 سال می باشد و بلند ترین آن ها 42 متر است. هیچ کس نمی داند این ستون ها دقیقا چه زمانی به وجود آمده اند تنها چیزی که دانشمندان روسی به آن مطمئن هستند به وجود آمدن این ستون ها توسط طبیعت است. مسئله سختی که برای بازدید این ستون ها وجود دارد این است که نزدیک ترین جاده در 99 کیلومتری ستون ها واقع شده است که شما مهمانان تور روسیه برای بازدید یا باید پیاده به بازدید از عجایب هفتگانه روسیه بروید یا اگر توان مالی دارید هلیکوپتر اجاره کنید. با انتخاب تور روسیه برای سفر به دیدن این ستون های غول پیکر بروید و از سفر خود لذت ببرید.

ستون های سنگی روسیه

ستون های سنگی روسیه

رستوران کارلسون مسکو روسیه

رستوران کارلسون مسکو روسیه

رستوران کارلسون با الهام از داستان محبوب آسترید لیند گرن کودکان ساخته شده است و با کارکنان و خدمه صمیمی و مودب آماده پذیرایی از مهمانان تور روسیه می باشد. این رستوران نمایانگر منظره ای بسیار زیبا و دیدنی از کاخ کرملین, میدان سرخ و رودخانه مسکوا می باشد که از مهم ترین دلایل انتخاب این رستوران توسط گردشگران تور روسیه است. قیمت غذا ها در رستوران کارلسون مناسب است و منو خوبی را نیز ارائه می دهد. با انتخاب تور روسیه برای سفر با وقت گذراندن در این رستوران سفر خود را پر خاطره کنید.

رستوران کارلسون مسکو روسیه

رستوران ساوا مسکو روسیه

رستوران ساوا مسکو روسیه

رستورلن ساوا با ترکیبی از سبک تاریخی و مدرنیته و در 2 طبقه مجزا آماده پذیرایی از مسافران تور ورسیه می باشد. طبقه 2 رستوران در واقع کافی شاپ به حساب می آید و دارای تراس های بسیار زیبا با منظره بی نظیری از تئاتر بلشوی می باشد که شما مهمانان تور روسیه می توانید به راحتی از طبقه دوم و تراس های رستوران منظره زیبایی از مسکو را نظاره گر باشید. منوی رستوران ساوا شامل انواع غذا های اسکاندیناویایی, فرانسوی, ایتالیایی و روسی می باشد و منوی بسیار گسترده ای را از انواع غذا های دنیا در اختیار شما گردشگران تور روسیه قرار می دهد. در سفرتان با تور روسیه حتما به این رستوران معروف سر بزنید لحظات بسیار خوشی را برای خود و عزیزانتان بسازید.

رستوران ساوا مسکو روسیه

رستوران ساوا مسکو روسیه